Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: сряда, август 15, 2018

Изключително важно!-Защо трябва да ходите, а не да тичате

септември22/ 2015

Налице е общо мислене, че кардиото е по-добър начин за намаляване на теглото, отколкото обикновеното ходене. В тази статия ще ви представим причините, поради които ходенето е по-ефективен метод за загуба на тегло от бягането пише zajenata.bg.

1.Докато правите кардио, мускулните и мастните калории се изгарят. Докато бягате, тялото не е в състояние да изгори калориите, които трябва да бъдат изгорени.

Вместо това, мускулната маса се намалява. Това не е предимство за вас.

2. Когато правите кардио упражнения , увеличавате производството на cortisol- хормонът на стреса, което води до чувството на глад. Това се случва, защото има нужда от свръхкомпенсация накалориите, които са били изгорени.

В края на краищата, вие ще консумирате дори повече калории, отколкото сте загубили.

Кардио упражненията могат да влияят негативно върху нормалната функция на щитовидната жлеза.

Когато произвежда твърде много кортизол, щитовидната жлеза не е в състояние да създаде хормона T4. Резултатът е нефункционален метаболизъм, ниско ниво на енергия и нисък капацитет за изгаряне на мазнини.

3. Хората, които са с наднормено тегло могат да изпитват отрицателно влияние от бягането, особено в коленете и други стави.

Обикновеното ходене се смята за много по-здравословно, въпреки че то няма същия ефект в изгарянето на калории като бягането. В контраст с бягането, ходенето намалява кортизола.

Ходенето не води до чувството на глад. То също така създава допамин и серотонин, които стимулират чувството на мотивация и щастие.

Така че, ние ви съветваме да ходите толкова, колкото можете. Прекарвайте от 30 до 60 минути в ходене, три пъти седмично. Постепенно ги направете шест пъти седмично.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
Етикети:фитнес, ходене
loading...