Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: неделя, май 27, 2018

Спорт според типа фигура

септември23/ 2015

Ако фигурата ви е с форма на круша, посетете клас по зумба

Всяка една дама притежава уникална фигура. Извивките в нея могат да напомнят за пясъчен часовник, ябълка, круша или правоъгълник. Типът фигура ни помага да изберем не само начина си на хранене и облеклото, но и физическата активност пише az-jenata.bg. Какъв спорт е подходящ за вашата фигура, вижте в следващите редове.


Ако силуетът ви е като пясъчен часовник, то вие имате малка талия, едър бюст и широк ханш. Раменете и бедрата са изравнени. Това е една красива и женствена фигура, която се счита за идеална.
За да бъдете винаги във форма, следвайте програма с упражнения, които да тонизират бедрата, корема, задните части. Ходете по-често пеш! Не пропускайте тренировките във фитнес залата, както и класовете по зумба и плуването.
ec5df0bf46465f77dd65aab5c4a22504
Ако раменете ви са по-тесни от ханша, то вие имате силует, който напомня за пирамида или круша. Вашето тяло е изваяно, така че задните ви части и бедрата са по-силно изразени, което може да бъде ваш актив.
Специалистите съветват дамите с такава фигура да наблегнат на коремните преси, както и физически активности, които работят активно върху долната част на тялото, като колоездене, аеробика, зумба, спининг.
Не забравяйте и за клековете. Тъй като раменете и гърдите ви са по-малки, тренировки по тенис и плуване ще допринесат за тяхното оформяне и стягане.
Още по темата

Правилната диета за зачеване
Как пълнеем от стрес?
5-факторната диета на Хали Бери
Дамите с форма на тялото напомняща ябълка, имат слаби бедра, по-тесни задни части и са склонни да трупат излишни килограми в областта на талията гърдите, гърба и раменете. Добре е да правят упражнения за горна част, както и коремни преси. Подходящи спортни активности са плуване, тенис, аеробика, джогинг.
Ако фигурата ви напомня за правоъгълник, то раменете, гърдите и ханша са изравнени. Талията ви е слабо изразена. Нуждаете се от физическа активност, която ще ви помогне да стегнете мускулите на тялото и ще добавите повече извивки в него. Коремните преси за задължителни, както и всички аеробни спортни дейности.
Снимка: istock

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...