Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: сряда, януари 18, 2017

Бърза тренировка от 3 упражнения: Действат като корсет, който оформя талията

uprajnenia-za-ugolemiavane-na-gluteusi
ноември01/ 2016
Една от зоните, която всяка жена иска да стегне и да изглежда максимално тънка е тази талията. С тази бърза тренировка от 3 упражнения се акцентира именно на тази зона, като се ангажират в голяма степен косите коремни мускули, които често се пропускат при други тренировки. Те обхващат диагонално корема между гръдния кош и таза и действат като корсет, който оформя талията. За максимални резултати може да правите по 3 серии от всяко упражнение поне 3 пъти седмично и да ги съчетаете с кардио тренировка за изгаряне на мазнини пише zajenata.bg.

Упражнение 1 – Повдигане на коляно със завъртане При това упражнение се тонизират едновременно бедрата и коремните мускули.

  Застанете прави с крака на широчината на раменете, а ръцете сгънете в лакти, свийте в юмруци и поставете пред тялото (боксьорска поза). Използвайки косите мускули на корема, завържете горната част на тялото надясно, а след това по аналогичен начин наляво. При движението не местете краката, а акцентирайте на усукването в кръста. Направете по 3 завъртания във всяка посока (фиг А.). След третото завъртане надясно, повдигнете дясното коляно и го приближете към левия лакът (фиг. Б). След това свалете десния крак на земята, повдигнете лявото коляно и го приближете към десния лакът. Направете това по 12 пъти за всеки ръка-крак.

Упражнение 2 – Странични коремни преси За разлика от класическите коремни мускули тук се ангажират най-вече косите коремни мускули и се балансира върху страничната част на седалището.

Легнете на една страна и се подпрете на левия си лакът. Дясната ръка сложете зад тила. Сгънете двата крака в коленете и отлепете ходилата от пода, без да ги разделяте. Приближете коленете към десния лакът. Задръжте за секунда, след което се върнете в изходно положение. Направете 12 повторения на тази страна, след което още толкова и на другата.

Упражнение 3 – Извивки на тялото от седеж

  Седнете на пода със свити колене и ходила стъпили на пода. Изпънете двете ръце напред Завъртете горната част на тялото наляво и изтеглете левия лакът назад, като оставите дясната ръка изпъната напред за баланс. Върнете се до изходно положение, след което направете същото на другата страна. Направете по 12 извивки за всяка страна.