Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: събота, юни 24, 2017

Имам хубава фигура и супер дрехи, но всичко отива на кино заради гърбицата на шията! Ето как се отървах без никаква операция:

1723
ноември21/ 2016

Модерният живот диктува свои собствени условия и се отразява пагубно върху фигурата , особено на жените. Често много от нас прекарват работния ден в седнало положение , а други – в гледане на телевизия. Затова няма нищо чудно във факта, че в тялото ни постепенно започват да се натрупват  мастни отлагания !

„Вдовишка“ гърбицавдовишка <a href=гърбица" />

Вдовишката гърбица , или  бизонска гърбица  не е нищо друго, освен  отлагането на мазнини  в областта на шийните прешлени. Това заболяване най-често се среща при жени, които са с наднормено тегло

. Днес ще ви покажем комплекс от упражнения, които ще ви помогнат да се отървете от тази ужасна  мазна подложка .

Кръгови движения с раменете Застанете в изправено положение с ръцете надолу. Внимателно започнете да правите въртеливи движения с раменете. Можете да въртите двете ръце заедно или последователно. Правете всяко упражнение в продължение на поне 5 минути.упражнения против <a href=гърбица" />Поза Кобра Започнете упражнението лежейки по корем и сложете ръце на пода под раменете. Докоснете счело пода и се опитайте да се отпуснете, колкото е възможно. Бавно повдигнете главата и раменете от пода, опитвайки се да повдигнете горната част на тялото с мусколите на гърба, а не на ръцете. Напълно изправете ръцете си и бавно наклонете тялото назад, колкото е възможно. При това упражнение в никакъв случай не отмятайте глава назад. Опитайте се просто да вдигнете възможно най високо брадичката. Повторете упражнението най – малко 20 пъти.3613

3613

Поза котка

Започнете упражнението, соейки на четири крака с наведена глава. Уверете се че, коленете и рацете ви да са успоредни. С вдишване издигнете седалището и гърдите си, така че стомахът ви да потъне надолу, колкото е възможно. Повдигнете главата си и погледнете напред. Издишайки се върнете в изходна позиция. Повторете упражнението най – малко 20 пъти.4552

Разтягане на ръцете и краката

Застанете на четири крака, така че ръцете и коленете да са успоредни едни на други. Вдигнете дясната си ръка и левия крак едновременно. Задръжте тази позиция в продължение на 10 секунди, след това повторете същото с лявата ръка и десния крак. Повторете упражнението най – малко 20 пъти пише zajenata.bg.5532

loading...
loading...