Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: четвъртък, август 17, 2017

Сутрешни 7-минутни упражнения на тибетските Лами за здраве и щастие

ноември28/ 2016
упражнения на тибетските Лами за здраве и щастие" data-essbisHoverContainer="">

1. Като се събудите, полежете пет минути със затворени очи. След това разтривайте ръцете си, докато се затоплят. След това масажирайте ушите (ушите са дистанционното управление на тялото): с показалеца , средния пръст и палеца трябва да вземете в шепа и да търкате ухото си от горе надолу 30 пъти (палецът е зад ухото).

 

2. Поставете дясната длан на челото си (на ниво вежди), покрийте я с лявата ръка, и се съсредоточете върху точката на третото око (между веждите), като размествате с длан кожата на челото на ляво и дясно 30 пъти. (Между другото, това е много полезно и при главоболие).

 

3. Сгънете ръцете в юмрук, с кокалчетата на палците 15 пъти масажирайте затворените си очи – от носа към ушите. Това упражнение подобрява притока на кръв към мозъка и подобрява зрението пише zajenata.bg.

 

4. Дясната ръка сложете върху областта на щитовидната жлеза, лявата – отгоре и движете ръцете си с лек натиск от горе надолу – от гърлото до слънчевия сплит 30 пъти.

 

5. Лежейки, свивайте и надувайте корема, колкото е възможно по-силно – 30 пъти. Дишането е произволно. Разнасят се всички задръстванията в храносмилателния тракт.

 

6. Лежейки по гръб, бавно, на вдишване изтеглете към гърдите си първо дясното коляно – 15 пъти. След това същото се прави и с лявото.

 

7. Дясната ръка поставете на слънчевия сплит, лявата отгоре. Така се правят кръгове по корема с натиск по часовниковата стрелка – 30 пъти.

 

8. Краката са опънати, ръцете под тила – на вдишване вдигнете краката към главата си, на издишване ги спускате. Трябва да се прави 10 пъти. Подобрява мъжката потентност и храносмилането. Много полезно за гръбначния стълб.

 

9. Седнете на ръба на леглото, очите са отворени, поставете левия си крак върху дясното коляно, с кокалчетата на пръстите разтрийте стъпалото 30 пъти. Същото – и с десния крак. Това стимулира всички органи.

 

10. В седнало положение сложете на тила си дясната ръка, лявата отгоре и движете ръцете си с натиск, на ляво и надясно 15 пъти. След гимнастика се пие половин чаша топла вода (за предпочитане 1-2 чаши в вода с нормална стайна температура).

loading...
loading...