Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: вторник, август 22, 2017

Ударна диета специално разработена за хора, които седят по цял ден пред компютъра. 5 дни минус 5 кг

декември13/ 2016
Претовареният график в офиса е едно от най-честите извинения за дамите, които не успяват да следват режим на хранене . Има обаче и лесни варианти, които изискват просто малко планиране на менюто, така че да ви е удобно, лесно и вкусно пише zajenata.bg.

Работният ден обичайно започва около 9 ч и доста от дамите пропускат закуската, понеже и без друго не смогват да се приготвят навреме за офиса.

Обядът често е някакъв джънк фууд – сандвич, пица или нещо друго за бързо хапване.

Следващото хранене би могло да е чак вкъщи, и то след пазаруване и приготвяне на вечеря. Междувременно може да позалъжете глада с нещо сладко, но това решение „трае” доста кратко и въпреки че захарта дава прилив на енергия, стомахът се „сеща”, че е гладен, скоро след това.

За да приключите този неприятен кръговрат, е нужно да проявите малко воля и да планирате храненията си от предния ден. Същината на повечето хранителни режими е в това да се хапва по-често, но не големи порции. Това значи три основни хранения и 2 или 3 междинни.

 

Не е нужно да ядете по една купа салата и да гладувате през целия ден

В офиса доста от дамите забравят и да пият вода, а това води до дехидратация, изостряне на чувството за глад и т.н.

Противно на повечето очаквания, не е нужно да ядете по една купа салата и да гладувате през целия ден, докато сте на диета. Ако следвате умерен режим, който включва всички хранителни групи, ще ви бъде лесно да си подготвяте менюто и да сте сити.

 

С режима ще можете лесно и ефективно да намалите теглото си за 7 дни. След това обаче, за да задържите килограмите, не се впускайте в безразборно хранене. Опитайте се да продължите с режима поне още няколко дни.

Ако започнете отново с лошите храни, бързо ще върнете тегло, така че зависи от вас. По време на режма са позволени нискомаслените млечни продукти, пилешко и телешко месо без мазнини , а също и риба, пише „Телеграф“. Можете, да хапвате пресни зеленчуци на воля, с плодовете не прекалявайте.

Разрешен е пълнозърнестият хляб , но количеството не трябва да е голямо – филийка-две на ден.

 

Не забравяйте освен режима и да се движите. Иначе ще свалите по-трудно излишните килограми. Не е задължително да прекарвате часове във фитнеса. Достатъчно е да правите упражнения два-три пъти седмично, може и у дома.

Добре е да ходите пеша, да не ползвате асансьор, а да изкачвате стълби. Разходките в парка и тичането сутрин или вечер също са вариант, за да не се обездвижвате. Ако работата ви позволява, може да правите и леки упражнения в офиса.

 

Примерно меню

Ден 1

ЗАКУСКА: Филия пълнозърнест хляб с извара, домат ВТОРА ЗАКУСКА: Ябълки ОБЯД: 200 г пилешко месо, салата домати и краставици, маслини СЛЕДОБЕДНА ЗАКУСКА: Шепа ядки ВЕЧЕРЯ: Голяма порция салата зеле и моркови

 

Ден 2

ЗАКУСКА: Филия пълнозърнест хляб с парче сирене, домат ВТОРА ЗАКУСКА: Круша ОБЯД: Печена риба с гарнитура домати и краставици СЛЕДОБЕДНА ЗАКУСКА: Домат със сирене ВЕЧЕРЯ: Зелена салата с риба, маслини

 

Ден 3

ЗАКУСКА: Кисело мляко с овесени ядки ВТОРА ЗАКУСКА: Ябълки ОБЯД: Пилешко месо на скара с гарнитура броколи СЛЕДОБЕДНА ЗАКУСКА: Шепа ядки ВЕЧЕРЯ: Салата с киноа

 

Ден 4

ЗАКУСКА: Филия пълнозърнест хляб с извара, домат ВТОРА ЗАКУСКА: Ябълки ОБЯД: Омлет СЛЕДОБЕДНА ЗАКУСКА: Варено яйце, маслини ВЕЧЕРЯ: Зеленчукова супа, бобена салата

 

Ден 5

ЗАКУСКА: Кисело мляко с овесени ядки ВТОРА ЗАКУСКА: Ябълки ОБЯД: Варени картофи, сирене, маслини ВТОРА ЗАКУСКА: Малка порция салата по избор ВЕЧЕРЯ: Печено телешко с гарнитура домати и краставици

loading...
loading...