Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: петък, декември 15, 2017

Xранене след тренировка

октомври06/ 2015
тренировка" data-essbisHoverContainer="">

Ефектът на кардио тренировката върху трениращия е:
Намалява процента на подкожни мазнини
Подобрява функциите на сърцето
Подобрява кръвообращението, което води до по-добра работа на мускулите
Намалява стреса
Повишава тонуса и подобрява кондицията на тялото
Ако искаш да държиш мазнините далеч….. ВРЕМЕ Е ЗА КАРДИО!!!

ПРЕДИ ТРЕНИРОВКА: 10-20 г протеин + 0 г въглехидрати
Съвет на д-р Стопани: Повечето специалисти ще препоръчат достатъчно въглехидрати преди кардио сесия, за да имаш достатъчно енергия за поддържане на интензивността. Ние смятаме обаче, че вместо това трябва да избереш малко бързо усвояващ се протеин за предотвратяване на мускулното разграждане и осигуряване на енергия, която няма да попречи на изгарянето на мазнини.

Всички правят кардио за изчистване, затова махни въглехидратите за оптимално изгаряне на мазнини.

СЛЕД ТРЕНИРОВКА: 25-40 г протеин + 45-60 г бързи въглехидрати
Съвет на д-р Стопани: След кардио сесия трябва да приемаш известно количество въглехидрати за запълване на мускулния гликоген и за предотвратяване загубата на мускулна маса. При по-кратко и по-малко интензивно кардио приемай малко въглехидрати, и обратното за по-дълго и по-интензивно . Не забравяй бързо усвояващия се протеин за предотвратяване загубата на мускули и подпомагане на мускулния растеж, особено при кардио със съпротивление като велоергометър.

Aвтор: Д-р Райна Стоянова

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...
loading...