Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: понеделник, август 21, 2017

Дами, радвайте се! Тези 5 прости упражнения ще ви отърват от двойната брадичка (ВИДЕО)

май15/ 2017

Мнозина запознати с неприятните усещания, които предизвиква двойната брадичка, и особено на жените, след 40 години

двойната брадичка
Двойната брадичка е проблем, който притеснява не само хората, които имат наднормено тегло. Появата на увисналата брадичка зависи от други фактори, като генетика, неправилна стойка и отпусната кожа.

Да се отървете от двойната брадичка е трудно без операция, но не е невъзможно. Има специални упражнения, които ще помогнат това да се случи.

Днес избрахме да ви представим най-ефективните. Те са подходящи за хора, които вече са изправени пред този проблем, както и с превантивна цел. Всяко упражнение трябва да се извърши от 5 до 7 пъти.

Как да премахнете двойна брадичка у дома

1. Загряване

Преди започване на всяко упражнение, трябва да се направи малко тренировка. Опитайте се да движите долната челюст наляво и надясно, без да отваряте уста. По този начин ще загреете за останалите упражнения пише lekuva.net.

2. Гребло

Не е ясно защо това упражнение се казва така. Най-вероятно заради беглата визуална прилика.

Отворете широко устата. Издърпайте долната устна по начина, показан на снимката. Останете с широко отворена уста, като в същото време се стараете да опънете долната част на брадичката, и да движете надолу-нагоре долната челюст.

3. Целунете небето

Максимално издърпайте главата назад. Пригответе устните за целувка. Задръжте в тази позиция 5 секунди. След това се отпуснете и върнете в изходна позиция.

4. Език върху носа

Покажете езика и се опитайте да докоснете с него носа. Опитайте се да го задържите в това положение колкото е възможно повече.

5. Устойчивост

Стиснете юмруци и ги сложете под брадичката. Напрегнете челюстта, и се опитайте да я спуснете надолу, като че ли ще се противопостави на юмрука.

6. Идеален овал

Завъртете главата си наляво, дръпнете долната челюст напред, доколкото е възможно. Трябва да усетите значително напрежение на мускулите на шията. Повторете същото и в другата посока.

За да направите тези упражнения правилно, ние ви съветваме да гледате видеото на това момиче. Обърнете внимание на факта, че по време на тренировка мускулите на врата и лицето трябва да са напрегнати, но не прекалено. Доброто отпускане по време на почивката е задължително. Ще помогне за бързото възстановяване и редовният масаж на брадичката.

 

loading...
loading...