Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: вторник, октомври 17, 2017

7 упражнения за перфектни, стегнати гърди

юни06/ 2017
гърди" data-essbisHoverContainer="">

7 упражнения за перфектни гърди :

Упражнение номер 1Ръка в юмрук и поставете на брадичката. Упражнете натиск на брадичката с ръка 5 секунди, а след 5 секунди релаксирайте се. Повтаря се 2 до 3 пъти.

osnonvi-vezbi-za-stegnati-i-podignati-gradi-1.jpg

Упражнение номер 2Поставете ръцете залепени една до друга, на гърдите и започнете да опражнявате налягане, докато не усетите стягане на пекторалните мускули (гръдните мускули).

 Същевременно, не забравяйте да бъдете изправени. Задръжте натискайки 10 секунди, а след това релаксирайте за 5 секунди. Повтаряйте 3 пъти.

osnonvi-vezbi-za-stegnati-i-podignati-gradi-2.jpg

Упражнение номер 3Опорите помагат да укрепите пекторалните мускули, така че е добре е да ги спазвате. Ако сте начинаещ, по-добре е да започнете с лицеви опори на колене. Поставете ръцете колко можете по-раширени, а краката сгънете един зад друг. Учението се повтаря в 3 сета от по 12 до 15 лицеви опори.

osnonvi-vezbi-za-stegnati-i-podignati-gradi-3.jpg

Упражнение номер 4След лицевите опори, мускулите ще бъдат затоплени, така че е важно да се разтегнете. Легнете по корем, хванете краката за ставите и задръжте така натискайки нагоре 20 секунди, а след това направете пауза от 10 секунди и повтаряйте 3 пъти.

osnonvi-vezbi-za-stegnati-i-podignati-gradi-4.jpg

Упражнение номер 5Застанете до стената на разстояние от около половин метър, изправете ръце и ги поставете дланите в юмруци така да се докосват стената. Започнете да се движите напред оказвайки натиск на мускулите на гърдите. Упражнете натиск около 20 секунди, а след това направете пауза от 10 секунди. Упражнението се повтаря 3 пъти.

osnonvi-vezbi-za-stegnati-i-podignati-gradi-5.jpg

Упражнение номер 6Легнете на топка с гира над гърдите и последователно вдигайте и спускайте.

Повтаря се 8 пъти по 3 серии. гирата най-добре е да има поне 8 кг.osnonvi-vezbi-za-stegnati-i-podignati-gradi-6.jpg

Упражнение номер 7Още едно упражнение, което дава хубава форма на гърдите е вдигане на тежести. Застанете изправени напред, наклонете леко коленете, а гърба изправете. Започнете да работите с тежести от надолу и нагоре като на снимката. Повторете в 2 сета от 12 повторения.

osnonvi-vezbi-za-stegnati-i-podignati-gradi-7.jpg

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
Етикети:гърди, стягане
loading...
loading...