Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: вторник, ноември 21, 2017

6-те топ храни на зимата, които ще ви държат в перфектна форма- няма да боледувате и трупате излишни килограми

октомври28/ 2017

С падането на температурите е нужно да подготвим тялото си за зимните месеци.

Един от основните фактори да сме здрави и красиви е именно храненето. Foodpanda подбра няколко храни, които задължително е необходимо да добавим към трапезата си, за да бъдем в добро физическо и здравословно състояние, пише Дарик.Тиква

Тя е вкусна, полезна и диетична.

Може да я добавите към супи, салати, гарнитури, яхнии и печена за десерт. Тиквата е добър източник на омега-3 мастни киселини, както и на витамин А.

 

Сладки картофи

Сладките картофи съдържат голямо количество желязо. Консумирайте ги на пюре или печени на скара като гарнитура към месо. За да запазите витамините им, ги сварете на пара.

 

Ряпа

Всички кореноплодни зеленчуци са добре дошли на трапезата, особено през студените месеци. Те имат добър кулинарен потенциал и може да ги приготвяте по различни начини. Ряпата съдържа много витамини А и К, както и фолиева киселина.

 

Нар

Винаги е добре на масата да присъства нещо сочно и червено. Какво по-подходящо от плод, пълен с антиоксиданти. Подходящ е както като десерт, така и като добавка към салата.

 

Ябълка

Ябълките съдържат диетични фибри и е добре да бъдат включвани често в менюто ни като закуска, в основно ястие, в салата или десерт. Дали изпечени или сурови – консумирайте ги често.

 

Карфиол

Карфиолът е пълен с витамин С. Чудесно се комбинира в суши, гювечи, яхнии и салати. Като добавка в друго ястие, придава сладък, леко орехов аромат и вкус./dir.bg

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...
loading...