Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: четвъртък, декември 14, 2017

Ноктите ви се разделят и чупят! Вземете мерки, защото дефицитът на този важен микроелемент води до усложнения! Най-честите симптоми!

ноември29/ 2017

Липсата на манган е причината, поради която ноктите ви изглеждат като че ли сте били на война!

Жените мразят, когато това се случи. Ние всички искаме ноктите, косата и кожата ни да изглеждат добре.

Мъжете ни не могат да разберат защо посещаваме специалисти за ноктите или косата ни поне веднъж на всеки две седмици или за специален повод.

Когато вие или маникюриститът ви установи, че ноктите ви са слаби и чупливи и трябва да вземете мерки, мисля, че имаме решение.

Забелязвайки, че ноктите ви се разделят и чупят лесно причината е, че на вашето тяло му липсва манган.

Какво е манган?

Това е основен минерал в тялото, който работи в подкрепа на многобройни биологични процеси.

Без него, тялото ви няма да може да активира ензимите, които балансират въглехидрати, аминокиселини и холестерол. Странното нещо за него е, че тялото ви се нуждае от малка доза от манган, за да функционира правилно.

Но все пак, 37% от хората в света пропускат препоръчителната дневна доза и страдат от липсата на манган.

Средното ниво на минерала в едно тяло е 12-15 милиграма.

Той се разпространява в костите, панкреас, надбъбречни и хипофизни жлези, бъбреците и черния дроб. Този микроелемент е незаменим за правилното и нормално развитие на структурата на костите. Той е мното ефективен за повишаване на костната плътност на костите на гръбначния стълб.

Липсата на манган предизвиква много усложнения. Но, тялото ви има извънредна власт да ви алармира за всяко от тях.

Ето най-честите симптоми на дефицит на манган:

болки в ставите

слаби кости

проблеми с кръвната захар

умора

трудно заздравяване на рани

тежка менструация

кожни проблеми

Как да се повиши нивото на манган? Лесно – с промяна в храненето

Има храни, които са наистина богати на този минерал и малко количество от тях може да регулира липсата на манган и да не ви позволи да влошите нещата.

Най-важните източници на манган са малини, ананас, чесън, грозде, зелен боб, ориз, ядки. Много добри източници на манган са зелените зеленчуци, кафявият ориз, кокосови орехи, бадеми и лешници, тиквени семки тъй като те освен, че съдържат микроелемента, улесняват и неговата абсорбция от организма. Семена от чиа, сусам, ленено семе и слънчогледово семе също са отлични източници, като всяка една порция от 28 грама ни предоставя най-малко 30 процента от нашия препоръчителен прием на манган.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...
loading...