Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: понеделник, юни 25, 2018

Тайната на болките в гърба е в краката ви! 5 упражнения, които решават всичко!

януари06/ 2018

Болката в гърба е много често срещан проблем, който повечето хора изпитват в даден момент от живота си. Такива болки могат да бъдат предизвикани от различни положения на тялото, неправилно седене, стоене и много други и те могат да се появяват ежедневно.

Тази статия обаче ви предоставя лесен и много достъпен начин да се освободите от болката си.

Той включва упражнения, които ще ви помогнат да премахнете болката в гърба, коленете и бедрата.

Ако ги практикувате по-често, няма да имате никакви проблеми.
Това са ходовете, които ще подобрят баланса и позата на тялото и ще облекчат болката ви.

Краката са много важни

Краката са една от най-важните части на тялото, които контролират цялостния баланс, позата на тялото и някои болки. Те ни позволяват да се движим през целия ден, докато издържаме на някои неприятни обувки. Подходящата грижа за тях ще осигури първостепенно състояние на цялото тяло.
С остаряването, нашите крака се влошават и стават болезнени, така че е трудно да се движим. Това е причината, поради която един от всеки трима пада внезапно, а рискът от падане нараства през 80-те и 90-те години.

При ходене, натискът върху всяко стъпало контролира баланса на останалата част от тялото. Също така, болката в единия крак може да отложи вашето балансирано ходене или стоене.

Ако се упражнявате редовно, вие ще укрепите мускулите си и ще поддържате правилното кръвоснабдяване, като по този начин ще предотвратите равновесни проблеми, свързани с възрастта.

Балансът е свързан с позата на тялото и включва правилно подреждане на костите и мускулите, за да се поддържа то изправено. Ако нямаме правилна стойка, тялото ви може да излезе от равновесие.
Според проучване, жените, които носят високи токчета, имат по-голям риск от болка в долната част на гърба. Тази болка може да причини проблеми с позата и трябва да предприемете различни методи за облекчаване на болката.

1. Натискане на пръстите
Преди да упражнявате която и да е част от тялото си, трябва да загреете пръстите си. Чрез натискане на пръстите ще подобрите потока на кръвта в краката си и в същото време ще ги отпуснете. Просто трябва да се изправите, леко да извиете коленете си, да хванете пода с пръстите на краката и да останете в това положение за три секунди. Направете това упражнение 10 пъти, 3 пъти всеки ден, за да пазите пръстите си млади и силни.

2. Ходене на пръсти
Ще подсилите мускулите, връзките и пръстите на краката си, като вървите като балерина в продължение на двадесет секунди. Ще се подобри значително състоянието на краката ви. Правете това упражнение два пъти на ден, пет пъти с малка пауза между тях. Ако забележите, че балансът ви не е перфектен, задръжте стените или повърхностите, но не се притеснявайте, защото ще бъде значително по-добри с практиката.

3. Кръгове с глезените
Това упражнение ще облекчи болката на коляното, бедрата и глезените за много кратък период от време. Болката в тези области се предизвикват от лоша стойка на тялото. Когато горната част на тялото не е в една и съща линия с долната, тежестта на ставите е извън баланс и има неправилно налягане в долната част при ходене.

За това упражнение легнете на гърба си и свийте краката си нагоре. Протегнете един от краката си над тялото. След това завъртете глезена си по посока на часовниковата стрелка за 10 секунди и след това го преместете в обратна посока за още 10 секунди. Направете същото упражнение с другия глезен. За оптимални резултати практикувайте това упражнение два пъти на ден.

4. Хващане на молив с пръстите на краката
Това е много просто упражнение, в което трябва да вземете химикал, или молив с пръстите на краката и да го държите за десет секунди. Чрез това упражнение ще подобрите пръстите на краката и лесно може да се извърши почти навсякъде. Правете това упражнение 2-3 пъти седмично, 5 пъти с всеки крак.

5. Масаж на краката
Преместете бавно топката за тенис под десния си крак, като започнете с поставянето на топката под втория пръст. Преместете около 1-3 минути, а след това направете същия масаж на краката с другия крак.

6. Разтягане на петата с помощта на коляното
Обърнете се към стена в изправено положение. Поставете десния крак пред себе си и наведете правилното коляно малко. Започнете да премествате бедрата си към стената, докато държите и двете си пети постоянно на земята. Задръжте тук за около половин минута, а след това се отпуснете за още половин минута. Повторете два пъти и променете крака.

7. Разтягане на пръстите
Докато седите на един стол с левия крак на дясното бедро, вземете пръстите си с дясната ръка и ги разклащайте, като разтърсвате ръце. След това разтегнете пръстите на краката си отстрани за 10 секунди. Направете това 3 пъти и променете стъпалото.

8. Токчета
Седнете на земята и изправете десния крак пред себе си, а левия под бедрото. Започнете огъване напред, хванете пръстите на краката и правете бавни движения, за да ги натиснете в противоположни посоки. Останете така за около половин минута и повторете два пъти с всеки крак.

9. Разтягане на краката и пръстите нагоре
Легнете по гръб и опънете крака пред себе си. Повдигнете единия крак във въздуха с помощта на кърпа, изправете коляното и внимателно издърпайте кърпата към главата си. Не преувеличавайте, за да предотвратите евентуално нараняване. Останете така за 20-30 секунди и повторете отново. Направете същото с противоположния крак.

Забележка:  Ако имате разтегнато коляно, гръб или бедрена болка, или ако имате крайни проблеми с позата или равновесието, трябва да се консултирате с лекар, преди да започнете някое от тези упражнения. Ако откриете, че тези упражнения са твърде напрегнати, опитайте някои други упражнения, които ще наложат натиска върху различни части на краката ви.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...