Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: неделя, август 19, 2018

Облекчаване на седалищния нерв: само 2 упражнения, за да се отървете от болката-Много ефективно!

март11/ 2018

За щастие, има специфични упражнения, които могат да Ви освободят от болката. Тук са две от най-ефективните, с които можете лесно да облекчите болката на седалищния нерв .

Упражнения за ишиас

УПРАЖНЕНИЕ № 1

Легнете върху плоска повърхност. Свийте краката си.


Дръжте се със сгънати крака с двете си ръце и бавно ги притискайте към гърдите си, доколкото е възможно. Задръжте в това положение най-малко 30 секунди.
Върнете крака в изходна позиция и повторете още 2 пъти.

УПРАЖНЕНИЕ № 2

Легнете върху плоска повърхност. Свийте колене.
Поставете крака си, както е показано на фигурата и го задръжте с ръцете за 30 секунди или повече.
Върнете се в изходна позиция. Повторете упражнението още 2 пъти.

Тези упражнения могат да се извършват самостоятелно или в комбинация. Те се одобряват от лекарите и техните пациенти, и се препоръчват. 

За предотвратяване на заболявания, свързани с притискането на седалищния нерв трябва да се прилага физическа активност. Разходка, много разходки, правете сутрешна гимнастика, а след ден на правете упражненията, предложени от нас.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...