Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: неделя, май 27, 2018

Перфектната закуска! Топите мастните натрупвания, не сте гладни дълго! Ооо, не е само това! Ето още за какво помага!

май07/ 2018

Храната, която ядем сутрин ни дава енергия, необходима за изпълнение на задълженията през деня и да  активира метаболизма . Така че, особено ако сте на някаква диета и имате проблем с излишни килограми – никога не пропускайте закуската!

Едно скорошно проучване, публикувано в Annals of Nutrition & Metabolism, показа, че овеса е най-добрият възможен закуска. Това проучване е направена въз 36 мъже и жени, разделени в три групи.

Всички три групи консумирали храна, която е ограничена до 350 калории.

-Првата група яде овесена каша за закуска; 
-Втората група яде корнфлейкс; 
-Третата група пили само вода за закуска.

През цялото време на всички участници измервали инсулина и кръвната захар. Всички участници яли един и същи обяд.

Изследователите открили, че при първата група е имало най-малко желание за хранене през целия ден и яде 31% по-малко калории за обяд.

Така че, овес за закуска се оказа най-ефективният при хората, които са с наднормено тегло , защото те консумирали 50 % по-малко калории за обяд.

Другите две групи са били гладни след само три часа след закуска. Овесът дълго време се задържа в храносмилателния тракт, а люспите бързо повишиха равнището на глюкоза в кръвта и автоматичнопредизвикват внезапно спад за много кратко време след това.

Многобройни други изследвания показват, че овесаът е най-добрата закуска, защото стимулира загубата на тегло и намалява приема на калории от 31-50 %. Нещо повече , последиците от овес са дългосрочни .

Това са някои от най-важните ползи от консумацията на овес :

 Осигурява чувство на ситост
овесена каша е най-добрата храна за всеки режим, който включва загуба на тегло; намалява желанието за храна, осигурява чувство за ситост.Освен това, също така, подобрява храносмилането намалява кръвното налягане

Овесените ядки са много  ефективни за контролиране на кръвното налягане , защото зърната съдържат растителни протеини, лигнани, които, ако се консумират редовно, могат да намалят кръвното налягане с 30%. Намалява холестерола овесът е богат със здравословни фибри, които намаляват LDL или лошия холестерол. Освен това, намалява риска от инфаркт и инсулт, подобрява здравето на сърцето и кръвоносните съдове.
 

Предотвратява рак
Британското списание по медицина публикува проучване, според която овес намалява риска от рак на простатата, гърдата, яйчниците и рак на дебелото черво.

Затова, ако редовно консумирате овес за закуска, можете лесно и бързо да отслабнете! Все пак, имайте предвид, че с цел да се ускори процеса на загуба на тегло и да получите по-добри резултати, трябва редовно да правите кратки кардио упражнения или поне 2-3 пъти седмично.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...