Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: вторник, октомври 16, 2018

Как да отслабнете бързо без лекарства и добавки изгарящи мазнините и да бъдете щастливи

май09/ 2018

Прекомерното тегло не само ни пречи да се чувстваме привлекателни, но също така вреди на нашето здраве. В интернет днес можете да намерите хиляди различни диети и препоръки за отслабване от опитни специалисти по хранене и хора, които успяха да се справят със затлъстяването.

Разбира се, всички сме различни и това, което е подходящо за едни, не винаги ще помогне на други. Но има основни универсални неща, които всеки трябва да следва, ако се стреми да отслабне.

 Става въпрос за тези правила, които Александър Миясников казва в книгата си „Как да живеем повече от 50 години“.

В своята работа, авторът твърди, че през последните години лекарства за отслабване са станали много популярни. Александър казва, че такива медикаменти допринасят за загуба на тегло поради  ефект върху нервната система. Въпреки факта, че лекарствата за загуба на тегло вдигат нивата на метаболизма, те оказват негативно влияние върху състоянието на сърдечно-съдовата система, повишават кръвното налягане, провокират безсъние, тахикардия и аритмия.

В много страни по света такива лекарства са забранени, но за съжаление при нас няма ограничения в продажбата им. Александър Мияшников насърчава онези, които искат да отслабнат, да се откажат от такъв вреден начин и да преминат към често и балансирано хранене.

То ще ви осигури ускоряване на метаболитните процеси и здравословно и правилно изгаряне на мазнините. Също така, пет или шест хранения помагат да се контролира чувството за глад. Имате нужда само от храна, когато сте гладни, в началото такова количество храна може да изглежда твърде често, но след известно време тялото ще свикне с това и ще ви напомня само, че е време да го нахраните.

Помнете основното правило: мазнините, които влизат в тялото от 6 до 9 часа сутринта, са напълно изгорени, а тези, които постъпват в стомаха вечер – започват да се отлагат в подкожната тъкан. В това отношение закуската е най-доброто време за прием на извара, сирене и масло. За обяд най-добре са ястията от месо или риба. И за вечеря можете да приготвите протеинови храни: пиле или риба и много зеленчуци

Оказва се, че в 16:00 панкреасът произвежда най-голямо количество инсулин за целия ден. Инсулинът, от своя страна, намалява нивото на захар в кръвта, така че по това време можете да си позволите нещо сладко.

Комбинирайте със здравословното хранене малко упражнения или пък увеличете разходките на открито, не забравяйте да пиете достатъчно вода и за една седмица ще се почувствате много по-добре. Ако слушате съветите на д-р Александър Миясников, излишните килограми вече няма да ви затрудняват! Споделете тази полезна статия с вашите приятели!

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...