Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: вторник, октомври 16, 2018

4 начина да имате тънка талия, които не изискват упражнения

май10/ 2018

Смятате ли, да се борите за да отстраните мазнините от корема? Не успявате да отслабнете с диета и физически упражнения? Нови изследвания показват, че инсулиновата резистентност при жените може да е виновна.

Според Американската академия на семейните лекари, инсулиновата резистентност засяга до 80 милиона души. Когато не се лекува, инсулинова резистентност може да бъде опасна и да доведе до сериозни здравословни проблеми, като сърдечно-съдови заболявания и диабет тип 2

Инсулиновата резистентност означава, че мускулните, чернодробните и мастните клетки на тялото ви не реагират нормално на инсулина.

Това изисква панкреаса да произвежда повече инсулин, за да помогне на кръвната захар да влиза в клетките и да се използва като енергиен източник.

Къде във всичко това отива излишната глюкоза? Допълнителната глюкоза отива в кръвния поток, което може да доведе до диабет, наред с други заболявания.

 

Инсулина и коремните мазнини

Учените са разбрали, че коремните мастни клетки могат да нарушат нормалния баланс и функциониране на хормоните, като лептин, които играят ключова роля в организма. Независимо от общото тегло, съществува силна връзка между абдоминално затлъстяване и инсулинова резистентност.

Мазнините, натрупани в коремната област до голяма степен са висцерални. Висцералните мазнини са биологично активни, което означава, че те произвеждат хормони и други вещества, които имат пряк ефект върху вашето здраве. Превишение на мазнините в тялото, особено коремните мазнини, нарушават вашите хормонални баланси и увеличават риска от сърдечно-съдови заболявания, поради близостта си до сърцето. Добрата новина е, че тези висцерални мазнини са сравнително лесно да се загубят чрез диета и упражнения.

 

Понижаването на нивата на инсулина

За преодоляване на високи нива на инсулин, здравословна балансирана диета с много упражнения е от ключово значение. Ето няколко промени, които могат да се включат в ежедневието ви!

Яжте повече боровинки (биоактивните съставки повишават чувствителността към инсулин и намаляват риска от развитие на диабет)
Вземете витамин D (подобрява инсулиновата чувствителност и хормоните)
Добавете канела във всичко (намалява кръвната захар и намалява холестерола)
Вземайте добавка цинк (повишава инсулиновата чувствителност)

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...