Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: петък, септември 21, 2018

32 сигнала, че спешно ви трябва магнезий!

май13/ 2018

Хроничните хранителни дефицити са често срещано явление в момента, оставяйки много хора в лошо здравословно състояние.

 

Липсата на магнезий е един от най-честите хранителни дефицити. За съжаление много трудно се получава от хранителни източници, а тялото разчита основно на магнезий за много важни процеси.

Защо е толкова трудно да се получи достатъчно магнезий?

 

Преди е било много просто да получим нужното за организма количество магнезий.

Просто са се хранили, с това което сами отглеждат. Този минерал е широко разпространен в почвата, но поради ерозия и модерни земеделски практики в селското стопанство вече не е така.  

 

Магнезият се намира естествено в храни като зелени листни зеленчуци, скумрия, ядки, семена и въобще храни, които вече почти не присъстват в ежедневното ни меню.  

 

Вижте 32 симптома на магнезиев дефицит, за да проверите вашите нива на магнезий

 

безпокойство
гърчове
виене на свят
объркване
цистит
загуба на паметта
калиев дефицит: може да причини екстремна жажда, задържане на течности и раздразнителност
мускулни крампи
мигрена
проблеми на сърцето
хипертония
депресия
чернодробни заболявания
затруднено преглъщане
астма
бъбречни заболявания
високо кръвно налягане
недостиг на калций
заболяване на червата
тремор
остеопороза
констипацията
умора
диабет тип II
дихателни затруднения
гадене
прееклампсия
преждевременно раждане
безсъние
кариес
синдром на Рейно: може да предизвика студени пръсти на краката и ръцете, промени в цвета на кожата, дължащи се на промени в температурата и изтръпване на крайниците
личностни промени: симптоми на тревожност, депресия и други разстройства на настроението
хипогликемия

 

Как да решите този проблем

 

Магнезият се използва в над 300 процеса в тялото и химични реакции, така че ако не получавате достатъчно това може сериозно да влоши вашето здраве.

Добавянето на повече богати на магнезий храни в ежедневната ви диета, като зелени листни зеленчуци, ядки,семена може да ви помогне магнезият да увеличи нивата си.

ХРАНИ, БОГАТИ НА МАГНЕЗИЙ И ЖЕЛЯЗО

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...