Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: събота, октомври 20, 2018

Тайната, от която фармацевтичната индустрия се страхува: Ако страдате от хронични болки в гърба, докоснете краката си по този начин

юни06/ 2018

 Краката страдат от много физически дейности. Ако правилно се погрижим за тях, може да помогнат за предотвратяване на болки в гърба, бедрата и коленете.

Ходене на пръсти

Ходене на пръсти снимка: circulationfoundation.org.uk

Всеки може да направи това упражнение и то може да помогне за укрепване на мускулите на пръстите на ръцете, сухожилията и мускулите около лопатките.

Разходка на пръсти за 20 секунди, почивка за 10-15 секунди и повторете 5 пъти. Правете това два пъти на ден.

Обръщайки съвместен

Обръщайки съвместен снимка: fairview.org

Ставите са много важни, тъй като могат да причинят болка в мускулите, бедрата, гърба и коленете. Поради това е важно вашите стави да са гъвкави. Легнете по гръб и свийте краката до главата. След това завъртете стъпалото в посока на часовниковата стрелка в продължение на 10 секунди. Направете същото с другия крак.

Уловете Писалки пръсти

Уловете Писалки пръсти снимка: superideas.net

Това е много лесно и просто упражнение, което може да се направи навсякъде.

Просто поставете писалка на пода и се опитайте да я хванете с пръстите на краката. Останете в това положение в продължение на 10 секунди, а след това я пуснете.

масаж на краката

масаж на краката снимка: prevention.com

Поставете топка за тенис както е показано. Бавно я мачкайте със стъпалата 1-3 минути, след това повторете с левия крак.

Разтягане Давид пресече жилите с помощта на коляното

Разтягане Давид пресече жилите с помощта на коляното снимка: hallux.pl

Застанете с лице към стената с единия крак напред, а малко по-свити в коленете. Дръжте двете пети на пода и движете бедрата си напред към стената. Задръжте позицията в продължение на 30 секунди и след това се отпуснете в продължение на 30 секунди. Повторете 2 пъти по 10.

разтягане пръстите

разтягане пръстите снимка: prevention.com

Седнете на стол и постави десния си крак върху лявото бедро. Ръцете хващат пръстите на краката, сякаш за да си стиснете ръцете и ги простирате настрани за 10 секунди. Повторете 3 пъти на двата крака.

Издържа на увиване

Издържа на увиване снимка: ytimg.com

Това упражнение е чудесно за по-малките мускули на краката, които са от жизненоважно значение да поддържате баланс. Това упражнение помага за затягане на мускулите, да не страдат наранявания. Седнете и сложете краката си пред вас. След това свийте краката и гърба и задръжте това положение в продължение на 5 секунди и повторете 10 пъти.

токчета

токчета снимка: prevention.com

Седнете с десния крак изправен, а с другото стъпало докоснете бедрото. Наведете се напред, поставете пръстите си, както е показано, и внимателно натиснете палците си. Задръжте това в продължение на 30 секунди и повторете 2 пъти с двата крака.

петите на налягането

петите на налягането снимка: climbing.com

Преди започване на всяко упражнение, което трябва да се затопли до мускулите. Пръстите на краката са чудесен пример. Станете, сгънете коленете си и се опитайте да хванете нещо с пръстите си. Останете в това положение, докато преброите до 3 и повтаряте 10 пъти.

Разтягане на краката и пръстите на планината

Разтягане на краката и пръстите на планината снимка: webmd.com

Когато имате болки в гърба, е прието, че сухожилието е тясно свързано с проблема. Поради тази причина се препоръчва разтягане. Легнете по гръб с двата крака разширени. Изправете коляното и след това бавно дръпнете кърпата. Не прекалявайте. Задръжте за 20-30 секунди и повторете 2 пъти с двата крака.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...