Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: понеделник, септември 24, 2018

Коремът ми се подуваше като балон… Е този витамин ми е липсвал – НАМАЛЯВА подуването и изравнява корема след няколко минути!

юни25/ 2018

Преди да започнем с тази статия, бих искала да ви задам един прост въпрос – знаете ли какво причинява подуване на корема? Първо, трябва да знаете, че подуването на корема е често срещан здравословен проблем, който не само е неприятен за окото (прави корема ви много по-голям, отколкото е), но също причинява много неудобства. Това състояние се причинява най-често от храни, които спомагат за задържането на вода в организма и забавят храносмилането.

Забележка: не трябва да се притеснявате, защото в тази статия ще ви покажем как да се отървете от подуването на корема само за няколко минути – с помощта на този полезен витамин.

Ние говорим за витамин В комплекс, който е напълно полезен за човешкото тяло и лесно се набавя от храната в естествената си форма.

Витамин В6

Първо, трябва да знаете, че Витамин B6 помага срещу задържането на вода в организма. Много различни проучвания са открили, че почти 90% от населението на света е с дефицит на този витамин, което се дължи предимно на съвременния начин на живот и лоши хранителни навици. Медицинските експерти казват, че този витамин също така подобрява имунния отговор на организма към бактерии и вируси. Този витамин е изключително полезен за сърцето и бременни жени.

Забележка: най-добрите хранителни източници на витамин В6: птиче месо, риба, пълнозърнести храни, спанак и бобови растения.

Витамин В1

Витамин В1 е известен също като тиамин. Този витамин е от решаващо значение за разграждането на въглехидратите в организма. Медицинските експерти казват, че този витамин превръща храната, която ядем в енергия. Вие също трябва да знаете, че този витамин подобрява сърцето и функциите на нервната система. Също така ускорява храносмилането и неутрализира газовете и подуването на корема. Той също така премахва чувството на глад.

Забележка: най-добрите хранителни източници на витамин B1: пълнозърнест хляб, листни зеленчуци, бобови растения.

Витамин В12

Недостигът на витамин В12 често е свързан с различни видове възпаления в областта на корема. Е, това може да наруши баланса на полезните бактерии в тънките черва и да доведе до лошо храносмилане и бавен метаболизъм.

Забележка: най-добрите хранителни източници на витамин В12: морски дарове, мляко, сирене, яйца, птиче месо, говеждо месо, зеленчуци.

Не забравяйте да споделите тази статия с приятелите и семейството си. Благодаря.

 

 

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...