Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: понеделник, септември 24, 2018

Минералът, който ще изпомпа мазнините от корема-Проверено

юли12/ 2018

Всички искаме да имаме плосък корем. Това лесно се постига чрез увеличаване на потреблението на магнезий.

Магнезият  е един от най-важните минерали за организма и въпреки това неговите ползи за здравето често се подценяват. Според Националния институт по здравеопазване:  

„Магнезият е необходим за повече от 300 биохимични реакции в тялото.

 Подпомага поддържането на нормална мускулна и нервна функция, поддържа сърдечната честота стабилна, поддържа здравето на имунната система и прави костите силни. 

Магнезият също помага за регулиране на нивата на кръвната захар, помага за нормализиране на кръвното налягане и, както е известно, участва в енергийния метаболизъм и протеиновия синтез. 

Повишен интерес към ролята на магнезия в превенцията и лечението на заболявания като хипертония, сърдечно-съдови заболявания и диабет. Магнезият се абсорбира в тънките черва и се екскретира през бъбреците . „

Магнезият е минерал, който е важен за растежа на чревните бактерии. Съществуват убедителни доказателства, че слабите хора имат по-добри бактерии, отколкото пълните; Оказва се, добрите бактерии намаляват усвояването на калориите, което ни предпазва от натрупване на тегло.

Те също така  минимизират газовете и дразненето, както и развалената храна, заради възпалението, причинено от храносмилателни разстройства, свързани с подуване на корема и много други здравословни проблеми.

Има много продукти, които трябва да се ползват, за да постигнем целта си:

Тъмни листни зеленчуци, банани, пъпеш, авокадо, фъстъци, семена от чиа, тиквени семки, ленено семе, кокосово мляко, картофи, сладки картофи, пиле, скариди и сурово постно месо – най-добрите продукти.

Други добри възможности включват яйца, кисело мляко, сирене, зехтин, черен шоколад, кленов сироп, както и всякакви плодове или зеленчуци.

 

Храни, които да се избягват

Храни с високо съдържание на „бързо ферментиращи захари“ включват бяло брашно и пълнозърнести продукти, царевичен сироп, мед, агаве, изкуствен подсладител, манго, ябълки, круши, диня, аспержи, артишок, цвекло, броколи, зеле, карфиол, чесън, гъби, лук, царевица, боб, соя, преработени меса.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...