Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: вторник, август 21, 2018

Перфектните крака се извайват само с 3 упражнения за 3 минути! Важното, обаче, е да се правят преди…

юли26/ 2018

Кой не иска да има перфектно оформени и стройни крака? Добрата новина е, че всичко това можете да постигнете с тренировки само по 3 минути на ден.

Tri-vezbi-za-vitki-noze-koi-mozete-da-gi-napravite-za-samo-tri-miuti-pred-spienje-01

Следващите няколко упражнения е най-добре да се правят вечер преди лягане. Ако редовно се занимавате и превърнете тази тренировка в същата рутина като миенето зъби преди лягане, за кратко време ще забележите първите резултати.

Малък съвет:  отпечатайте упражненията на хартия, закачете ги някъде в спалнята и не позволявайте на нищо да ви спре в желанието за тренировки.

1. V – разтягане

4 упражнения за стегнати крака

Разтворете краката, колкото можете, изправете гърба и завъртете цалата горна част на тялото към крака, който искате да разтегнете. Изпънете ръцете и се опитайте да се отпуснете на този крак. Останете в това положение 5-15 секунди.

Върнете се в центъра и завъртете тялото на другата страна и разтегнете другия крак.

Всеки крак разтягайте по 8 пъти.

2. Махове с краката във въздуха

4 упражнения за стегнати крака

Легнете на пода с ръце, изправени покрай тялото и длани, обърнати към пода. Бавно повдигнете двата крака във въздуха, изправяйки ги, докато образуват ъгъл от 90 градуса спрямо пода.

От тази позиция започнете леко раздалечаване на краката – колкото можете. Останете така 5-15 секунди и се върнете в изходно положение. Повторете упражнението 8 пъти.

3 упражнения за стегнати крака

3. Супермен

Легнете по корем и протегнете крака, така че пръстите на краката да се изравнят с пода. Протегнете тялото така, сякаш искате да достигнете с ръце нещо, което се намира далеч от вас.

4 упражнения за стегнати крака

Дишайте и вдигнете от пода лявата ръка и десния крак едновременно. Издишайте дълго и бавно, докато броите до 4. Поставете вдигнатите ръка и крак на пода и повторете упражнението с обратна ръка и крак. Повторете цялото упражнение 5 пъти.

3 упражнения за стегнати крака

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...