Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: събота, декември 15, 2018

Когато сложите сутиен сте ужасени от начина, по който стои ризата?-Упражнения, за да махнете тлъстините около презрамките на сутиена

юли30/ 2018

Когато сложите сутиен, вие сте ужасени от начина, по който стои ризата над него? Ненавиждате идеята за слагането на бански, заради издутините, които се появяват отстрани и по гърба?

 

Тлъстините, които се изливат над и под презрамките ви, са нещо, което много жени опитват напразно да стопят; В действителност, това може да накара жените, да носят по-широки дрехи, за да се скрият, тези неприятни мазнини.

 

Причината за тлъстини под мишниците

Те са в резултат на слабите мускули на гърба. Когато мускулите на гърба си не са стегнати и кожата около тях се разхлаби, като резултат, страховитите мазнини се изливат над сутиена, банския или нещо друго, което се впива плътно в тази част от вашето тяло. Дори и да сте в идеалното си тегло, все още можете да се вбесявате от издутините над и под сутиена.

 

Как да премахнем тлъстините около сутиена

За щастие, има начин, с който да се справите с този проблем и да носите вталени ризи и блузи лятото.

 

Лекарството?-Упражнения!

Единственият начин да се отървем от тези мастни натрупвания е чрез укрепване на мускулите на гърба, и за тази цел, започвате да си налагате, да се упражнявате. 

Какъв тип упражнения работят? Тук са шест, които ще ви накарат да изглеждате страхотно!

 

T-Повдигане: 

Това е чудесен начин да се отървете от въпросните мазнини. За да направите едно T-повдигане, застанете с крака, разтворени, колкото широчината на тялото, като държите гира във всяка ръка. Свийте леко коленете и се наведете напред, като се стараете да държите гърба изправен.

Дръжте ръцете си изправени напред и от това положение ги разтворете встрани, като оформите буквата Т. От тази позиция, сгънете ръцете в лактите, в посока към раменете. Така трябва да направите 15 повторения с тежестите. Свивате и разтягате ръцете. 

 

Планински катерач

Заемете поза като за лицеви опори. Повдигнете лявото си коляно към гърдите и докато го връщате обратно назад, направете същото с другия крак, като ги разменяте. 

 

Третото упражнение. Трябва да правите 10-15 повторения :

Четвъртото упражнение е класически лицеви опори, от които трябва да правите по 30 повторения:

Петото упражнение

И накрая петото упражнение, от което трабва да правите по 15 повторения за всяка ръка.

 

 

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...