Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: четвъртък, декември 14, 2017

Видове коремни преси и как се правят

ноември22/ 2017

Коремните преси са любимо упражнение както на фитнес маниаците, така и на онези, които тренират в домашни условия. Вижте някои видове коремни преси, как се правят и кои части стягат.

Видове коремни преси и как се правят
Видове коремни преси и как се правят © снимки: iStock.com
  • Обикновени коремни преси

Обикновените коремни преси се изпълняват най-лесно.

Легнете на пода. Краката може да са изпънати или сгънати в колената, по ваш избор. Ръцете трябва да са зад тила за опора. Няма нужда да обясняваме как се изпълняват коремните преси, но е важно да знаете, че трябва плавно да се връщате в изходна позиция, за да избегнете травми.

Обикновените коремни преси натоварват горните и долните коремни мускули

Видове коремни преси и как се правят

  • Коремни преси с топка фитбол

Един малко по-труден вариант на обикновените коремни преси, е този сфитбол топка. Това упражнение изисква да сте малко по-напреднали, защото е по-трудно. От друга страна изисква и повече стабилност, за да не се нараните.

Вижте също:

 

Поставете топката в долната част на гърба. Разтворете краката, за да балансирате върху топката. Изпълнявайте тези коремни преси бавно, поне в началото, за да не загубите баланс.

Тези коремни преси също стягат горните и долните коремни мускули

Видове коремни преси и как се правят

Велосипедни коремни преси

Велосипедните коремни преси са за напреднали. Легнете на пода, повдигнете двата крака, като единият сгънете в коляното. Движете краката така, все едно карате колело. В същото време повдигайте горната част на тялото така, че лактите ви почти да опират до коляното на срещуположния крак.

Велосипедните коремни преси помагат за стягане горните и долните коремни мускули, както и на страничните коремни мускули

Видове коремни преси и как се правят

  • Коремни преси с изпънати ръце и крака

Легнете по гръб като изпънете краката. Ръцете изпънете над главата. Повдигнете горната част на торса, като в същото време повдигнете и краката. Задръжте тялото така за няколко секунди, след това се върнете в изходна позиция. Ако в този вариант упражнението ви се струва трудно, опитайте да сгънете краката в колената.

Това упражнение е особено ефективно за долните коремни мускули

Видове коремни преси и как се правят

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...
loading...