Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: събота, юни 23, 2018

Храни в борба срещу мигрената

ноември22/ 2017

Някои хора страдат от тежко главоболие. То може да се отключи при различни обстоятелства (силен вятър или студ, музика, височина и т. н.).

Затова експертите съветват да изследвате причините и да ги отбягвате. И все пак ако мигрената ви застигне или усетите, че наближава, може да разчитате на няколко храни, които да я облекчат.

Ето ги и тях:

Спанак

Това изключително зелено растение съдържа рибофлавин, тип витамин Б, който помага да се избегне мигрената.

Мазна риба

Тези мощни омега-3 мастни киселини имат силни анти-възпалителни свойства и могат да намалят болката от хронично главоболие.

Диня

Ако главоболието ви е свързано с дехидратация, е добре да дадете на организма си вода. В този случай изключително полезни са краставиците и динята. Ние поемаме около 20 % от необходимата ни вода чрез храната. Но динята ни дава още важни минерали като магнезий и калий.

Картофи

Говорейки за калий, той изобилства в печените картофи (с коричката). В един среден картоф има 926 милиграма от минерала, което е два пъти повече, отколкото има в банана.

Кофеин

Стига да не предозирате, кофеинът наистина може да ви помогне при главоболие. Много болкоуспокояващи съдържат кофеин в малки дози, защото той помага да се абсорбират по-бързо другите вещества, пише WebMD.

Внимавайте да не поемете повече от 500 милиграма кофеин (5 чаши кафе) дневно, защото това може да доведе до главоболие, предупреждават от Everyday Health.

Бадем

За лекуването на мигрената имате нужда от магнезий. Необходимата доза си набавяте от 80 грама от ядките, твърдят от сп. Journal of Neural Transmission.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...