Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: понеделник, май 1, 2017

Защо имаме подуване на корема?

losing-weight-fast-02
януари20/ 2016

Защо имаме подуване на корема?

Много хора страдат от подуване на корема, но не всеки знае, че това може да се дължи на различни причини.

Ето основните от тях:

подуване на корема
Защо имаме подуване на корема?
1. Прекомерен прием на калории.

Независимо от факта, че мнозинството от хората с наднормено тегло са склонни да припишат своите заоблени форми на генетиката и свързани с възрастта промени, това не е вярно на 100 процента.

Повечето приета храна е най-важният фактор в наддаването на тегло и формирането на подут корем.

2.Сладки храни.
Освен факта, че сладките храни съдържат калории, които се складират в мастните депа, то те и засилват чувството за глад, което води до порочен кръг. Забравете или ограничете сладките храни.
3.Мазни храни.
Връзката между мазнините в храната и мазнините в тялото, не е толкова проста, колкото мнозина мислят. Повечето видове естествени мазнини са по-полезни за здравето, така че тяхното изключване от диетата води до метаболитни нарушения. Проблемът е преяждането с мазнини и вредната комбинация от хранителни вещества в храните – почти всички вредни мазни храни съдържат значителни количества прости въглехидрати.

4.Сол.
Обикновената трапезна сол е най-силният овкусител. Чрез намаляване на количеството на солта в храните, може значително да се намали потреблението на храни и така да се спре подуването на корема. Освен факта, че солта причинява преяждане, тя увеличава задържане на вода, което е още една важна причина за увеличаване на теглото, в частност на корема.

5.Заседнал начин на живот.
Важно е да се разбере, че намаляването на физическата активност води мазнини по корема само при висок прием на калории.

6. Хормонални проблеми.

Хормоните също могат да са виновни за подуването на корема. Особено това важи за жените. Коремът на жената се подува доста преди цикъл.

Подуването на корема сигнализира за хронични здравни проблеми.

Наднорменото тегло и подутият корем издават проблеми в метаболизма и разстройства в храненето. Вътрешните органи постепенно се изместват от нормалното си положение, увеличава се натоварването на костите и ставите, забелязват се дири промени в походката.

Как да премахнете подуването на корема си?

1. Преразгледайте хранителните си навици.

Борбата срещу затлъстяването трябва да започне не с ударни спортове и строги диети, а с намаляване на количеството на храната, увеличаване на дела на зеленчуците и пресните плодове.

2. Започнете с някоя проста безвредна диета. Например направете си диета с кисело мляко, с елда…

3. Внимателно започнете да спортувате – поне 30 минути на ден. Резултатът вероятно ще бъде болка в коленете, а не загуба на наднорменото тегло. Но това е само в началото. Иска се постоянство.

4.Укрепете коремните мускули. Продължете физическите упражнения с такива за укрепване на коремните мускули пише zdrave.ws.

loading...
loading...