Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: неделя, октомври 20, 2019

Уникална по рода си програма за премахване на токсини в организма

март10/ 2016
програма за премахване на токсини в организма" data-essbisHoverContainer="">

Токсини в организма е добре да се премахват пролетно време

Ако сте жертва на прекомерно натрупване на токсини в организма, то вие страдате от куп неприятни симптоми, които ежедневно ви карат да се чувствате зле.

Основно токсините водят до замъглено съзнание, честа умора, понижен имунитет, преждевременно стареене, боледувания, чести настинки и т.н.

Проявяват се също толкова често главоболие, депресивни състояния, запек, болки в гърба, неприятна телесна миризма и доста силно желание за консумация на вредни храни.

Най-вероятно всичко изброено до момента ви е познато, тъй като го изпитвате, но се питате каква е реалната причина пише zdrave.

ws.

Тя е вътре във вас и се е поместила до момента, в който не предприемете мерки към стабилизиране на състоянието.

За целта се прави уникален по рода си план за отстраняване на токсини в организма. Най-добре е това да става пролетно време.

Пролетна детокс програма – без токсини в организма

Стъпка 1: Пийте по 3 литра вода всеки ден. Залагайте на минерална, натурална или пречистена. Правете си зеленчукови и плодови сокове, а също така и плодов чай.

Стъпка 2: Изцяло забравете за алкохола. Той е враг номер 1 във вашия случай.

Стъпка 3: Започнете да приемате колкото е възможно по-голямо количество свежи зеленчуци и пресни сезонни плодове.

Консумирайте ги спокойно под най-различни форми, най-вече като салати, леко задушени със зехтин, сушени, варени, фрешове, сокове и с обезмаслено кисело мляко.

Здравословно е и приготвянето на пара. Опитайте да сготвите зеленчуците по този начин и ще останете предоволни от постигнатото.

Забележка: Всички зеленчуци са подходящи за този вид обработка, единствено картофите не бива да се готвят на пара. Запомнете това и не го практикувайте.

Трябва да сте наясно, че стартирайки детокс режим, в началото най-вероятно няма да се чувствате в отлична форма, тъй като се усеща главоболие.

Ако се чувствате замаяни или се появят болки в главата, започнете да масажирате слепоочията си с масло от лавандула.

При по-силни болки се отдайте на почивка и спокойствие. Опитайте се да спите по-дълго време през деня.

Стъпка 4: Залагайте на храни, които са с ниско съдържание на протеини. Това са основно: леща, грах, яйца, пиле.

Пърженото, мазното, сладкишите и тестените закуски се ограничават до минимум. В диетата се включват повече ядки и соя.

Стъпка 5: Заложете на честото хранене дневно с по-малки порции. Нека ядките не бъдат от солените. Живейте по описаният план поне 2 седмици.

Ефектът няма да бъде на лице моментално, но постепенно ще започнете да се чувствате по-леко от преди. Ако съумеете да издържите месец, ефектът ще бъде поразителен.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...