Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: сряда, юни 19, 2019

Най-простият метод за подмладяване: Тези упражнения връщат грацията и симетрията на женското тяло

май23/ 2019

Замисляли ли сте се, че остаряването до голяма степен се дължи на това, че преставаме да се движим достатъчно, при което тялото ни губи естествената си грация и симетричност. Неслучайно се възхищаваме на хората в напреднала възраст с добра физика – те изглеждат по-млади и жизнени от възрастта си.

Този комплекс упражнения спада към най-лесните методи за подмладяване . Той се основава на заздравяването на мускулите около гръбначния стълб и шията.

 Това ви позволява да елиминирате оплаквания като сколиоза, кифоза и остеохондроза.

човешкото тяло

 

Здравият гръбначен стълб носи облекчение на много заболявания на вътрешните органи. Отличителна черта на този комплекс е, че упражненията не са важни сами по себе си, а в съвкупност: те трябва да бъдат изпълнявани повече пъти (и с по-дълги паузи) в посоката, в която е неудобно или болезнено. Продължителното статично разтягане в напрегнатите стави води до укрепване на сухожилията на мускулите и връзките им към костите, скелетната талия е стегната и подравнена. В следствие на това, равномерният поток на енергия в тялото създава подмладяващ, лечебен ефект.

Комплекс от упражнения за изравняване силата на мускулите

Първо упражнение: „Люлка назад“

упражнения за гръбнак

Упражнението се изпълнява по гръб със задържане в края на обърнатата поза.

Упражнение 2: „Котката“

котешки гръб

Динамично издигане и огъване на гърба с фиксиране в крайните положения. Задържайте се по-дълго в по-неприятното положение.

Трето упражнение: „Котката преследва опашката си“

упражнения за гъвкавост

С опора на коленете се въртим на едната и на другата страна (краката се обтягат към главата), с фиксация в неудобната посока.

Четвъртото упражнение: „Тюлен“

упражнение тюлен

От опора на ръце докоснете пода с дясната страна на тялото, след това с лявата, с по-дълга фиксация в неудобната поза. Възрастните хора могат да правят това упражнение от позиция на колене.

Пето упражнение: Лицева опора

упражнения за здрав гръб

Лицеви опори с повдигане на крака, с притискане към пода на гърдите и брадичката. Възрастните хора правят това упражнение от позиция на колене.

Шесто упражнение:

разтягане на тялото

От позиция на колене, сядайте вляво и вдясно на тялото, като движите ръцете в обратна посока. Фиксирайте позата в началния етап на издигане.

Седмо упражнение: Мост

мост

Мостът с опора на пръстите на краката и лопатките. Фиксиране в максималната фаза на повдигане.

Осмо упражнение:

упражнения за гъвкавост

Люлеене на тялото по корем с ръце, държащи глезените на краката.

Упражнение 9: Усукване от легнало положение.

упражнения за разтягане и гръб

Докоснете пода с дясната страна на тялото, след това с лявата с по-дълга фиксация към неудобната страна.

Упражнение 10: „Седящ с усукване“

разтягане за здрав гръб

С десния крак, прехвърлен върху левия от седяща поза, поставяме от външната страна лявата ръка, т.е. кръстосваме я. С издишване се обръщаме назад с опора на дясната ръка, т.е. се усукваме. Фиксираме по-дълго в неудобната поза.

Упражнение 11: „Лодка“

упражнение лодка

От легнало положение на пода едновременно повдигаме краката и торса.

 

Общи препоръки:

дишането по време на фиксациите е повърхностно, за да не пречи на техниката на упражнението,

терапевтична пауза по време на фиксиране – от 30 секунди до 2 минути.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...