Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: събота, август 24, 2019

Най- доброто упражнение за стегнати и тънки крака и плосък корем у дома

юли23/ 2019

Днес ще ви предложим една японска техника, която ще ви направи стегнати и слаби без много усилия

Днес ще ви кажем какви упражнения ще ви помогнат да направите краката си слаби и коремът слаб у дома за няколко минути на ден.

Упражнения за крака и бедра

Ще се изненадате, но упражненията за отслабване за краката и бедрата трябва да се правят преди лягане. Така че мускулите да остават тонизирани дори по време на сън. Упражнения „footpako“ ви позволяват да изработите проблемната област за повечето жени – вътрешната част на бедрото и частично включва пресата.

СТРОЙНИ КРАКА И БЕДРА

Преди да правите упражнения е по-добре да направите малко загряване, за да загреете мускулите и да не разтегнете нещо

 

СТРОЙНИ КРАКА И БЕДРА

Легнете на пода и повдигнете краката си перпендикулярно както е показано на снимката. Ако в това положение е трудно да държите краката, можете да направите упражнението, като леко полагате краката и таза до стената. Поставете ръцете си зад главата, изправете гърба си. Колените могат да бъдат леко огънати.

Краката са един до друг, така че петите да се докосват. От тази позиция бавно започнете да разтваряте краката си. Запазете равновесие, краката трябва да се отварят в синхрон.

По време на упражнението на краката ще усетите как се разтяга вътрешната част на бедрото, това е нормално. Ако има лек дискомфорт, в никакъв случай да не се упражнява чрез сила.
Когато почувствате, че мускулите са се стегнали, направете три серии, сякаш се опитвате да разтегнете краката си малко по-настрани и бавно да изправите краката до изходната позиция. Повторете 20 пъти.

СТРОЙНИ КРАКА И БЕДРА

Все още докато лежащи на пода, можете да продължите с корема. Най-добре е да ги правите едно след друго

 

СТРОЙНИ КРАКА И ПЛОСЪК КОРЕМ

Легнали по гръб, сложете ръце до тялото си. Краката са хубаво опънати. Спуснете единия крак на пода, без да го докосвате с петата. Другият крак е неподвижен. С умерено темпо на редуване на краката, имитиращи ножици направете няколко повторения. Ако трябва да усложните упражнението, дръжте краката си под прав ъгъл, но ги спуснете малко по-близо до пода. Така че пресата ще бъде максимално ангажирана. Задната част на бедрото също работи. Повторете 20 пъти.

Резултатът няма да се бави, след 2 седмици редовни тренировки ще забележите, че краката и коремът стават по-стегнати и кожата е опъната. Но не спирайте тренировка, резултатът ще бъде дългосрочен само след 3 месеца, имайте търпение.

Не забравяйте, че всяко упражнение в комбинация с правилното хранене удвоява шансовете за получаване на красиво тонизирано тяло 

Споделете мързеливи упражнения с приятелите си в социалните мрежи.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...