Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: събота, август 24, 2019

4 малки грешки в закуската, от които всички пълнеем – промени ги и кажи сбогом на коремчето и килцата:

август05/ 2019

Всички сме чували поговорката: „Закуската си изяж сам, обяда раздели с приятеля си, вечерята подари на врага си“. Диетолозите ни убеждават колко е важна закуската за правилното хранене и дори – за правилното отслабване .

Има няколко важни детайли при закуската , където всички грешим. Ако ги променим навреме, то ще успеем да свалим до 5 кг, без да променяме нищо друго.

Ето навиците на закуска, които ни пречат да отслабнем :

Прекалено много захар

закуска

Всички знаем, че захарта е водещ фактор за затлъстяването и диабета. Дори и да си мислите, че закусвате здравословна, захарта в закуската се крие на много места – в чашата с кафе или чай, в „здравословното“ мюсли, във фреша, да не говорим за тестените изделия. Просто внимавайте какво точно консумирате.

Не пием достатъчно вода

жена пие вода

Започнете закуската с 2 чаши вода. Проучванията показват, че това е правилният път – 30 от 59 американци, участвали в експеримент, са свалили килограми, само увеличавайки водата.

Пием кафето с добавки

кафе с добавки

Ако го пиете със захар и сметана, по-добре ги изхвърлете. Кафето само по себе си е чудесен антиоксидант и основа на множество добавки за контрол на теглото. Експерти са сметнали, че ако се откажем от сметаната и млякото в кафето (за захарта да не говорим), можем да свалим до 5 кг за 6 месеца, без да променяме нищо друго в режима си.

Не ядем цитруси

грейпфрут

Много хора обичат да ядат по някой друг плод за закуска. Нека това да е грейпфрут, съветва британският Express. Един грейпфрут съдържа 42 калории, докато бананът – 3 пъти повече. Освен това цитрусът забързва метаболизма.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...