Опитайте приставката на Lekuvai.bg за Google Chrome. С нея получавате в реално време най-актуалните новини директно в браузъра.
  • Днес: вторник, октомври 22, 2019

Малките промени в храненето ви, които ще ви избавят от тези ужасни 5кг, които постоянно ви дразнят, е това се казва изкуство!

октомври08/ 2019

Търсенето на подходящ метод за намаляване на теглото би могло да изглежда малко сложно в началото, но в действителност са нужни няколко леки промени в хранителните навици, за да се доближите до съответната цел. Представяме ви списък с трикове за заменяне на храната, които биха могли да ви помогнат да постигнете желаната фигура, без да се налага да се ограничавате в храненето.

 

Пуканките са съставени от…

въздух. Те съдържат по-малко мазнини и калории от картофения чипс.

Майонезата е богата на захар и наситени мазнини, за разлика от горчицата.

Кафявият ориз е по-здравословен от белия, заради наличието на фибри, витамини и минерали.

Кокосовото брашно е чудесен източник на фибри и протеини и има по-ниско съдържание на въглехидрати.

Двуспоровата печурка служи като перфектна нисковъглехидратна версия на хлебна питка, като заедно с това доставя същото „бургерско“ изживяване.

Преработеното какао губи голяма част от своите хранителни вещества, докато непреработеното е пълно с антиоксиданти и предоставя повече ползи за организма.

Пюрето от карфиол има структура, подобна на картофеното пюре, но съдържа по-малко въглехидрати и почти никакви мазнини.

Медът е богат на витамини и минерали. Той е по-сладък и по-лесен за усвояване от рафинираната захар.

Кравето мляко съдържа много повече мазнини и захар, отколкото бадемовото или друго растително мляко.

Тиквичките са чудесен заместител на тестените изделия. Те имат по-малко калории и въглехидрати.

За разлика от галетата, овесените ядки са богати на фибри, минерали и здравословни въглехидрати.

Хималайската сол е пълна с минерали и се абсорбира по-лесно в чист вид.

Безалкохолните напитки се приготвят с изкуствени подсладители. Чаят съдържа антиоксиданти.

Пържените картофки съдържат два пъти повече калории и въглехидрати, отколкото порция моркови.

Бананите имат естествен сладък вкус и кремообразна консистенция. Освен това те не съдържат захар и нездравословни мазнини.

Влез сега в най-бързо развиващата се здравна група в България.
Сподели своя опит!!! Присъедини всички свои приятели във "Фейсбук"
loading...